FA
Search
Close this search box.

نمونه کار طراحی ست اداری کارخانه صنعتی فورتکس

ست اداری فورتکس

شرکت‌ها و کارخانه‌ها به دنبال ایجاد یک شناوری بالا و نمایش دقیق و حرفه‌ای محصولات خود هستند. این موضوع باعث شده تا طراحی صنعتی و گرافیکی ست اداری به عنوان یکی از موارد مهم در بخش تبلیغات و بازاریابی برای شرکت‌ها مطرح شود. در این مطلب، به بررسی نمونه کار طراحی ست اداری کارخانه صنعتی فورتکس می‌پردازیم.
کارخانه صنعتی فورتکس یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه واردات و صادرات انواع شیلنگ های فشار قوی، لوله و اتصالات می باشد؛ و برای نمایش دقیق و حرفه‌ای محصولات خود، این شرکت به طراحی ست اداری نیاز داشت. با همکاری با استودیو فهار، ست اداری شرکت فورتکس طراحی شد.
ست اداری شرکت فورتکس شامل مجموعه‌ای از لوازم اداری مانند کارت ویزیت، پاکت نامه، سربرگ، برگه‌های روزانه و غیره است. طراحی این ست اداری با تأکید بر شناوری و واقعیت محصولات شرکت، با استفاده از رنگ‌های آبی، طلایی و سفید، انجام شده است.
همچنین، برای ایجاد ارتباط بین ست اداری و محصولات شرکت، نمایش تصاویر محصولات شرکت در بخش‌های مختلف ست اداری انجام شده است. علاوه بر این، در طراحی کارت ویزیت، لوگوی شرکت و اطلاعات تماس به صورت واضح و مشخص نمایش داده شده است.