FA
Search
Close this search box.

طراحی سایت آبمیوه مجتبی

طراحی سایت آبمیوه مجتبی

ایده پردازی طراحی سایت، تولید محتوا و سئو برای کسب و کارهایی با محصولات FMCG ( محصولات تند مصرف ) از جمله چالش های جذاب تیم های توسعه بازار و برندینگ و استودیو های طراحی سایت و گرافیک دیزاین می باشد.
رابط کاربری جذاب در کنار تجربه کاربری بهینه و لینک سازی های داخلی و خارجی هوشمند برای محتوای مرتبط با کلمات کلیدی که مخاطبان اون کسب و کار تو حوزه B2B دنبال اون هستند از الزامات ساختاری طراحی و توسعه اون وبسایت است.
ایده پردازی ، طراحی و توسعه وبسایت شرکت نگین شهد شهران که با برند آبمیوه مجتبی شناخته میشه، تولید محتوا به پنج زبان، سئو و لینک سازی از پروژه‌های جدید استودیو توسعه برند فهار در پاییز هزار و چهار صد بوده است، نقطه نظرات سازنده شما دوستان مثل همیشه قوت قلب ماست.

استودیوی توسعه برند فهار علاوه بر طراحی های گرافیکی 360 درجه ای، طراحی سایت و سئو نیز انجام میدهد که اخیراً پروژه طراحی سایت آبمیوه مجتبی را نیز برعهده داشته است.

استودیوی توسعه برند فهار مفتخر است یکی دیگر از سایت های شاخص در زمینه آبمیوه در کشور را طراحی و راه اندازی کرده است. هم اکنون تیم توسعه فهار در حال فعالیت روی این وبسایت بوده و سایت توانسته در اولین ماه های راه اندازی خود تجربه حضور در نمایشگاه های خارج از کشور را کسب نماید. چرا که وبسایت برای 6 زبان فارسی، روسی، انگلیسی، عربی، ترکی و کردی پیاده سازی شده و بر اساس اصول واکنشگرا و بر طبق سئوی داخلی انجام گردیده است.

این وبسایت یکی از سایت های برتر در زمینه آبمیوه بوده و توانسته در مدت زمان کم؛ مشتریان بسیاری از اقصی نقاط دنیا به خود جذب کند.

mocap design site

صفحات طراحی شده برای وبسایت آبمیوه مجتبی عبارت اند از :

  1. صفحه نخست
  2. صفحه فروشگاه محصولات
  3. صفحه وبلاگ مقالات
  4. صفحه تماس با ما
  5. صفحه درباره ما
  6. صفحه درخواست همکاری
  7. صفحه رویدادها
  8. صفحه همایش ها
  9. صفحه نمایشگاه ها
  10. صفحات عضویت
  11. صفحه افتخارات، تاریخچه و …

آدرس وبسایت : nssco.co

گالری صفحات مهم وبسایت آبمیوه مجتبی

تصویر از صفحه نخست وبسایت مجتبی

طراحی سایت آبمیوه مجتبی توسط استودیوی توسعه برند فهار

سایر نمونه کارهای استودیو فهار به سفارش برند آبمیوه مجتبی را در پایین مشاهده کنید.